2a advent!

Shit vad fort tiden går! Bara några dagar kvar till min födelsedag och till julafton! :D
Hoppas att det kommer mer snö nångång bara...

Har haft lite dålig uppdatering i bloggen på sistone, men jag kan berätta lite snabbt om vad som har hänt dom senaste dagarna :)
Har jobbat, finns inte mycke att skriva om jobbet...
Var till Täby hästklinik i fredags med min mosters lilla föl. Hon skulle bli kontaktad av deras "överläkare", eller vad man säger, imorgon och få reda på om det blir operation eller inte. Hoppas att det löser sej!
Fick även med mig lite häst-tomte-saker som jag ska ha på min totto när vi rider i luciatåget på lördag (eller fredag? måste ta reda på det). Så idag var jag ute och red med Sandra och hade bjällror med mera på så att hon vänjer sej och det gick bra! :) Ska ta lite bilder på min tomtehäst imorgon och visa.

Igår kunde jag inte rida för att det spöregnade :( Det är översvämningar typ överallt...
Igår kväll tog jag det lungt och käkade kyckling, mums, och kollade på Narnia häxan och lejonet som gick på 5an, ska kolla på andra Narnia filmen nu!

Ska försöka skriva lite oftare, men kan inte lova nåt!

Kram på dej Linn Haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0