Äntligen 20 år!!

Haha, så länge som jag har väntat, men nu äntligen är jag 20 år :D

Haft massa gäster hela dagen. Fått en massa bra saker :)

(ingen dammsugare med på bilden, men den var jättebra! Och jackan är inte heller med, men den är grymt snygg)
Skiiitsnygg tunika av syster
Vinterjacka av Rickard
Träns+pengar av mami och papi
Planksteks-plankor av moster
Duk+handukar, presentkort på systemet av fastrarna
och dammsugare av mormor!

Och idag vid 11 tiden skulle jag till systemet och köpa lite cider, typ bara för att jag får det nu. Men jag blev nekad! Haha bara för att min syrra va med och hon är inte 20! Gaah, supersur blev jag, men så ringde kassörskan efter chefen och han sa att jag fick köpa. Tack!

Nu ska jag, Rickard, Linn och pappa äta plankstek :)

Imorrn ska jag ut med tjejkompisarna!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0