Äntligen hemma!

Den 25 var jag ut i Uppsala med Rickard och några av våra kompisar, och faan vad med folk det va ute där! Haha, aldrig sett så mycke folk ute nångång tror jag :P Men vi hade kul iaf!
Dagen efter vågade vi inte köra hem direkt så vi gick på stan ett tag. Jag orkade inte leta kläder men R hittade skor och keps iaf, och det var det ända han behövde ;)

Idag däremot var jag, Sandra x2, Frida och Elin in till Täby C och shoppade, hittade mycke snyggt! Men blev besviken över att det var så lite rea-kläder... well, well, passade på att smita in på Systemet där oxå, jösses vad härligt det är att vara 20 och bara gå och plocka på sej det man vill ha! :D

Nu väntar jag på Sandra och Carro för vi ska kolla på film.

Trevlig lördagskväll, everybody :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0