Äntligen ledig! :-)

Nu är jag ledig ända fram till den 7 januari, faan vad skönt! ;D

Igåt fanns det absolut inget jobb så vi hittade på lite annat...
Jag och Hanna gjorde rent black-karet (jag jobbar på ett gjuteri btw), vi hjälpte alla att städa, vi var ner i gruvorna (det var inte så läskigt som jag trodde, men man skulle kunna spela in en skräckfilm där! Gruvorna går typ under hela Herräng), vi pratade massa skit med alla som jobbar där :) Så det var en väldigt rolig kväll ändå.. Haha, ja just det! Jag och Daniel hissade upp oss i traversen :D Fick en bild på D innan batteriet dog på mobilen:
 Daniel flyger :P 

Idag ska jag in till Sthlm till tandläkaren. Tror jag ska hinna rida innan, annars gör jag det när jag kommer hem, för det ser ut att vara väldit härligt väder idag :)

Nu ska jag äte lite frukost, Ha det bra!

(Imorrn fyller jag 20 år!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0