Härlig dag!

Sitter och kollar ut genom fönstret och det ser ut att vara väldigt härligt rid-väder :D
Så nu är det bara för mej att käka frulle och sen åka till min totto!

Skulle egentligen åkt med Linn till våran moster idag så hon kan klippa henne + kusinerna, men nu är L påväg in till huvudstaden för att shoppa, så vi får åka dit imorgon ist :) Medan Linn klipper så ska jag busa med Bahramba, hennes ena kaspiska föl :) Han är så grymt söt! Hittar inga bilder på han nu på datan eftersom Rickard har lagt dom nånstans där jag inte hittar dom :P (bjuder på en bild på mej och min hästa ist som jag hittade :D)
                                                                                          
  Linn, V & Jag


Nä, nu ska jag äta knäckemacka med julskinka ;)

See u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0