Ingen större skillnad.

Trodde det skulle kännas mer speciellt ay fylla 20, men det gjorde det faktist inte...
Fast nu behöver jag inte bli äldre. Eller jo, typ 25, sen behöver jag inte fylla år någe mer :) Det skulle va nåt det!

Ska åka upp till stallet nu och rida, sen ska jag hem och fixa mej tills ikväll! :D Ska bli så jäkla roligt! (hoppas jag, hehe)

Sitter och läser lite om min tottos familj. Mycket intressant! Nu börjar jag förstå henne bättre. Fattar inte att jag inte har tänkt på att googla hennes stamtavla förut! Hennes farfar var en mycket duktig travare den tiden han levde, och en mycket argsint häst som, jag läser om, har smittat av sig på hans avkommor. Stämmer bra det :P

Nej upp till hästen nu! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0