Lill lördag..?

Onsdag, värsta dagen på hela veckan. Fast inte för mej eftersom jag bara jobbar 4 dagar på eftermiddagsveckorna, så alltså är det som fredag för mej imorrn :)

Va upp till stallet imorse. Den som hade insläppet igår kväll hade glömt bort det så hästarna stod ute när jag kom dit vid 7. Fick panik direkt och trodde att det var jag som hade insläppet igår men det var det inte! Fast det gör inget att dom inte kom in eftersom det ändå var plusgrader och det finns fortfarande lite mat i hagen. Men jag gav dom ändå extra mycket frukost såklart! ;) Eftersom jag slapp mocka så julpyntade jag lite, blev jättemysigt.. :)

Min moster ringde igår och frågade om jag vill med till Täby djursjukhus på fredag med ett av hennes föl och eftersom jag är ledig så är det klart jag ska med. Hoppas det inte är nåt allvarligt bara...

Nu ska jag försöka sova lite innan jobbet. Har diskat och dammsugit, så det är klart, men det får bli färdiglåda till jobbet för jag orkar inte laga mat.. :P

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0