Merry x-mas i efterskott :)

Hade en väldigt trevlig julafton igår :) Var först hos moster och åt "fisk-lunch", mumma vad gott! :D Älskar lax!
Sen åkte vi hem och då gick jag till Rickards föräldrar och var där ett tag. Sen bar det vidare hem till mamma och pappa och där satt vi till typ 8 och åt julbord och öppnade paket ;) Sen efter vi hade smält maten gick vi hem till oss och då kom Linn, Ante och Jonatan över så drack vi lite och sen var det julfest i Häverödal som vi åkte på..

Imorse hade jag utsläppet i stallet kl halv 8, jag var inte pigg!! Hade gått och lagt mej kl 3 så ni förstår nog... :P
När jag kom hem från stallet så somnade jag ganska fort igen och vaknade nyss.

Ikväll ska vi in till Uppsala och festa tror jag :)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0