Usch vad dålig jag är!

Haha, jag är inte direkt någon bra, "aktiv" bloggare... Men ibland så finns det bara inget man kan skriva om...

Jaha, tyvärr vart det inga pepparkakor i lördags, och ingen film heller. Sandra kom över vid åtta tiden på kvällen och ställer fram 2 vin flaskor ;P
- Okeeej.. tänker jag. Skulle vi inte baka? Nej hon tyckte vi skulle dricka!
Hehe, så kvällen blev väldigt rolig! Men på ett annat sätt än om vi hade bakat :D
Mickis och Malin kom över och vid 12 tiden gick vi ut. Sen gjorde vi upp planer om att dom skulle med oss till stallet oxå på söndagen... Det vart inte rikigt så. Haha, vi mådde inte så bra någon av oss :)
Så det får bli ridning med dom på lördag ist, innan mitt kalas!

Urk, det går magsjuka på jobbet och jag känner mej alldeles bubblig i magen :( Hoppas att jag inte blir sjuk!!

Nu ska jag käka frulle och sen ska jag åka upp till stallet innan jobbet!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0