vegeterian?

Funderar faktist på att bli vegeterian... Mycket nyttigare mat eftersom man typ måste äta massa sallad och linser + lite till nyttigheter, och sen så verkar det inte vara sådär supergott heller så då kanske jag inte kastar i mej 3 portioner mat bara för att det är så gott, fast jag är mätt efter en port.. Jag har typ ätstörningar. Jag älskar mat och äter alldeles för mycket! I och för sej så rör jag mycket på mej oxå, men det känns som mitt nyårslöfte är att äta mindre + nyttigare (försöka bli vegeterian) och röra mer på mej! Fast det där med att inte äta kött kommer bli svårt!! Speciellt i sommar när alla äter grillad mat.. Jaja, vi får se om jag ens klarar det en vecka ;)


Vegetarisk chili con carne, utan kött. Ser iofs väldigt god ut :)


Idag har jag vet nästan hela dagen i stallet. Vi red en ganska lång sväng barbacka, väldigt mysigt! :) Men efter en stund vart det kallt om tårna... Efter vi hade ridit så slog vi ur all is från vattentunna, gjorde rent den och fyllde på nytt vatten.


Sötnosen äter lunch :)

Nu ska jag åka och lämna tillbaka Barnhemmet som jag lånade på Tempo igår, mycket bra film! Jag satt med hjärtat i halsgropen hela tiden och det tror jag som andra gjorde oxå :P


Usch, bara framsidan ger mej kallakårar...!

Trevlig kväll, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0