...

Inte nån speciell händelserik helg måste jag säga..
Blev inge Uppsala för mej igår. Och inte mycke annat heller. Gick och la mej rätt tidigt eftersom jag skulle upp och jobba idag, men kl 05.00 (!) ringer Håkan från jobbet och säger att jag inte behöver jobba, suck. I need extra money!
Jaja. Får se om jag hittar på nåt skoj idag då, kanske blir en sväng till Uppsala... Måste köpa lite julklappar :)
Ska iaf upp till stallet först och rida, ska ringa Jennifer och höra om hon ska med, alltif roligare att rida med nån!

Idag kommer syster hem från Sthlm oxå, ska fråga om hon vill ut och gå med mej och vovven ikväll!
 Mysan ;)



Ska väcka Rickard nu, hörs senare, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0