Long time, no see.

Nu var det flera dagar sen som jag satt vi datan. Borde finnas rätt mycke jag har att skriva av mej nu :P
Fast just för tillfället står det rätt stilla i hjärnan... :|

Snön börjar försvinna nu iaf, så nu är det bara slask :(
Var och red igår, men det var fan snorhalt! Inge vidare. Aldrig kan man va nöjd med vädret!

Funderar på att färga håret... Riktigt mörkt. Toningen börjar gå ur nu och utväxten börjar synas rätt mycke. Men jag måste nog fundera ett tag till så jag inte ångrar mej sen, brukar ofta bli så! Haha Linn vet hur det är för det är alltid hon som får fixa mitt hår :) Hon kommer bli galen när jag säger att jag vill bli mörk igen ;P

Ja just det! IDOL... Hahah, wtf var det för fel på tjejen som Johan Palm sjöng för?! Skratta så jag höll på att kissa på mej!! :D Sjuka människa!

Ska förmodligen in till Uppsala idag förresten! Shoppa lite och kolla på bio, Twilight eller vad den heter :) Var in till Norrtälje i förrigår och handla julsaker för fan 2500 spänn :S :P

Nä, ska springa ner till tvättstugan och göra lite nytta.

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0