Mamma Mia!

Oooh, vilken underbar film! Den var verkligen jättebra :) Vart väldigt sugen på att åka till Grekland när jag såg den... :P
Fast nu är det ju rätt skönt här i Svedala oxå, nu när det kommit lite snö :) Jag är nöjd så länge jag slipper allt slask!
Hoppas snön är kvar resten av vintern bara...
Längar så mycke tills jag får börja julpynta här hemma (och i stallet!).
Rickards mamma kom över igår med två jättefina julstjärnor som hon hade köpt till oss :) Det var behövligt eftersom vi inte har så jättemycket julsaker själva än. Men det är nån vecka kvar iaf!

Blev inge rida för mej idag (heller). Hovslagaren kommer på tisdag och ska fixa nya dojor och broddar, då ska jag ut på en sväng! Hoppas bara att jag mår bättre då... Blir bara värre & värre med förkylningen :(
Näe, nu ska jag fixa en kopp té och krypa ner i soffan. Kanske blir Mamma Mia en gång till ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0