Onsdag idag va?

Svårt att hålla reda på dagarna ibland. Speciellt när man inte jobbar...
Mår fortfarande väldigt dåligt. Huvudet är tungt och näsan rinner :(

Jag som har sån lust att rida idag när det är så härligt väder!
Men är man sjuk så är man...

Idag ska jag fösöka sluta snusa på riktigt! Har iofs redan tagit en nu på morgonen, men det måste va min sista eftersom R tar med snuset till jobbet sen och jag orkar absolut inte gå och handla. Får se hur det kommer gå :p

Den här dagen kommer bli för jäkla lång, det känner jag redan nu. R ska åka och jobba kl ett och kommer hem vid tio ikväll. Vad ska jag göra hela kvällen? Vila. Diska (om jag orkar). Ringa syster och fråga om hon vill komma och hålla mej sällskap. Fömodligen inte; "Neej du är sjuk, jag vill inte bli smittad" Haha, stackars mej!

Jaja, ska gå och duscha så jag får känna mej lite fräschare iaf ;)

Hejhej

.Min älskade :) Min favvo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0