Snökaos!

Skulle in till Norrtälje idag på fack-utbildning, det gick inte! Haha, det var verkligen snökaos! Så jag har suttit hemma hela dagen och inte gjort nånting. Hoppas det är bättre väder imorrn och på onsdag så jag kan åka in på kursen då iaf :)
Nu snöar det tokmycket igen! På lördag ska jag köpa vinterjacka, det känns väldigt behövligt eftersom jag bara har min skinnjacka nu :P Men mina nya vinterpjuck är såå sköna! Bästa köpet jag gjort i år tror jag..

Imorrn kommer hovslagaren till stallet och ska fixa brodd och snösulor, sen ska jag ut och rida i snön! :D Hästarna är så mysiga med deras tjocka päls!   

 Sötis.

Funderar på om jag ska börja med maten nu..? Är inte ett dugg sugen på hot dogs och makaroner.. Meeen, jag får pina i mej det ändå!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0