Snöööö!

Vilket härligt väder! Massa snö överallt :D Hoppas det håller sig så nu hela vintern (knappast troligt)...
Vilken tur att jag köpte nya vinterskor igår! (Nu fattar bara en vinterjacka..)
Ska åka och jobba nu, sen upp till stallet och busa med hästarna i snön :P
Och efter stallet ska jag jobba en stund igen, eller jag ska tapetser mammas och pappas vardagsrum, det går nog rätt snabbt :)

Anna åkte ur Idol igår.. :( Synd! Hon var en av dom bästa tycker jag. Men igår va hon faktist inte så bra som hon brukar.
Vet inte vem jag tycker ska vinna. Förut tyckte jag Alice var en självklar vinnare, men nu vet jag inte... Hon låter så lika vilken låt hon än sjunger. Kanske Johan är värd att vinna? Haha, jag har typ ogillat han från första stund jag hörde han. Jaja, det visar sig den 12 december :)

Nä, nu måste jag göra lite nytta. Ses och hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0