SUCK!

Uuuuuusch vad trött jag är på allt!!!

Inget fungerar som det ska, jag vill göra min blogg finare men jag fattar inte ett smack :(

Buhu, stackars mej!

Hemma sjuk från jobbet. Har fått feber och det känns som att en halsfluss börja krypa sej på mej nu oxå.
J*vla skit! Har inte lust att vara sjuk nu...
Kunde inte rida idag heller pga av detta tråkiga höstväder.

Nej nu känns det som att jag klagar alldeles för mycket!
Lite positiva saker har ju hänt idag oxå. Jag hade tid att åka till GrannGården i Norrtälje och köpa kraftfoder till min totto och just precis nu ska jag gå och göra blåbärspaj :D

Hej du glade, ta en spade
Och gräv ner dig -
Så jag slipper se dig!

Läser du det här och känner att; Ja men hallå, jag kan ju hjälpa dej med din blogg för jag kan ju faktist sånt!
Hör av dej till mej genast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0