Tråkig söndag...

Vaknade kl 11 och har inte gjort ett skit sen dess... Funderar på att diska snart, men det är inge kul :(
Vill åka till stallet, men jag har ingen bil just nu så jag får vänta ett ta med det.

Det är iaf fortfarande riktigt härligt vinterväder ute! Va med Rickard och några till kompisar igår och åkte snowracer bakom bilen.. Ante och Jonas åkte i 100 km/h båda två på en snowracer!! Haha, helt galna :D Men kul var det!
Sen åkte vi hem och kollade på tv, det gick nån film som hette The Game, thriller från -97 eller nåt, men det var faktist riktigt bra! Jag var hur trött som helst men jag kunde inte sluta kolla.

Innan jag åkte ut med killarna så kollade jag på Sid & Nancy. En film som handlar om Sid Vicous från Sex Pistols och hans tjej Nancy Spungens. Väldigt bra, men rätt sorglig film. Nu ska jag läsa boken Inte som andra döttrar som Nancys mamma har skrivit. Linn har läst den och säger att den var grymt bra! Så jag får åka hem till mamma och pappa och låna den :)

See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0