Arbetsskada? Ja.

Imorgon ska jag ut och fiska. Jag känner faktist att jag längtar lite efter att få en fisk som jag sen kan skryta om. Det måste vara så att jag under denna korta tid på fiskaffären blivit arbetsskadad!
Matsäck, spön och fiskehatten är färdigt och nu väntar jag bara på att få gå och sova så det blir imorgon nångång :P Hoppas inte magen börjar trassla igen eftersom vi ska stå på ett berg och fiska (utan någon riktig toalett alltså).
Nu ska jag kolla på film och äta chips!
Skriver imorgon och berättar om alla baddare jag kommer att få :D
Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till imorgon ;) vi hörs på söndag ifall du ska hämta mig i Rimbo då. Godnatt bästaste syster! :)

2009-04-24 @ 22:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0