Den enda som ska jobba idag?

Haha, jag tror jag är den enda jag vet som ska jobba idag :P Och Tanja såklart som jag ska jobba med. Men det är skönt att tjäna pengar under påskhelgen istället för att slösa bort dom... (Hihi, vad mogen jag låter).

Hur som haver. Har nästan precis vaknat, sminkat mig och bostat tänderna, frukost blir det nog på affären - skagensmörgås, mmmmm :D
Efter jobbet ska jag upp och luncha mina pollar, får se om jag rider idag... Ikväll blir det påskmat hos mamma och pappa, smaskens! Jag älskar påsk/midsommar/jul-mat!!

Nu ska jag väcka Rickard tror jag :)

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Nyfiken i en strut! =P

Näe men J. är en kille som jag träffat en del den senaste tiden...

Kul att du fått jobb igen också!

Puss i påsk!

2009-04-11 @ 18:47:51
URL: http://fivrelde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0