...

Ojojoj, vad duktig jag är! Har städat hela lägenheten, diskat, rensat upp bland alla räkningar och andra papper, skrivit matlista för tre veckor framåt + handlingslista! Jösses vad skönt det är att ha sånt tråkigt gjort :) Nu är det bara storhandlandet kvar, inte så kul det heller, men jag väntar på att Rickard ska komma hem så kan vi handla tillsammans, lättare så :P

Hur som haver... Ikväll har vi stallmöte. Ska nog bara bestämma lite arbetsdagar under närmsta tiden för att laga sommarhagarna + storstäda stallet. Sen ska jag tvätta ikväll också. Suck, jag hatar verkligen att tvätta! Skjuter upp det så länge det bara går och sen står man där med 3 tvättsäckar och då är det ju inte så kontigt att det är jobbigt! Man ska tvätta direkt när ena korgen är full!

Annars då... Ja, har inte så mycket att skriva nu. Ska åka och kolla på valparna i veckan. Rickard har typ sagt ja, så jag längtar tills jag får hem min lilla go'sak! :D Hehe...
Nä nu ska jag slänga mig på soffan och kolla om det är något intressant på tv.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0