Haha!

Haha, kom precis hem från stallet. Var där med Rickard och Linn, jag red och dom gick med killarna. Påvägen tillbaka till stallet fick dom för sig att gå in i sommar hagen och hoppa ett hinder som står där för att avsluta våran lilla runda, men grejen är att killarna blev dom tokiga och slet sig lösa och började bocka, hoppa och skena runt i hela hagen. Hahah, det var länge sedan jag skrattade så mycket!! :D Tråkigt nog blev Linn sparkad på handen, men det är en annan historia tycker jag.
Nu ska jag duscha och sen krypa ner i sängen. Börjar en thriller på sexan klockan nio.
Puss och god natt.


Under denna söta yta lurar små monster! ;D
Hahaha

Kommentarer
Postat av: Linn

hahaha herregud så galna dom blev!!!

2009-04-21 @ 20:48:32
URL: http://linsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0