Hard work, work...

Om en timme ska jag åka till jobbet. Ska jobba mellan 1 och 4 idag, vilket betyder att jag ska stänga själv. Och imorgon ska jag jobba mellan 9 och 4 vilket betyder att jag både ska öppna och stänga själv imorgon! Men det ska nog gå bra, har ju vart med förut när Tanja har öppnat :)
För övrigt har jag nog inte så mycket mer inplanerat dessa två dagar. På fredag ska Rickard åka på Poker-kryssning så då ska jag nog ha lite tjejkväll här hemma. Man få ju passa på när katten är borta ;P Haha, vad lustig jag är..
Fast det beror ju också på om jag ska jobba på lördag eller inte. Hur som helst blir det nog bra ändå!

Hinner nog med ett inlägg till innan jag trampar iväg till jobbet :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0