Jag -hjärta- Stieg

Hallå alla morgonpigga :)
Hade ingen större lust att skriva nåt igår, därför att jag hellre ville ligga i soffan och läsa Flickan som lekte med elden. Jag är helt beroende av Lisbet Salander och Mikael Blomkvist! Haha så det kan bli :P
Igår kväll så tog jag iaf en paus i läsandet och åkte upp till stallet och red, jäkligt skönt! Va ute och i typ en timme och lät hästen sprniga av sig, och hon var riktigt full i fan kan jag ju säga :D
Nu ska jag gå och jobba. Idag jobbar jag bara till 2, så efter jobbet ska jag nog cykla till stallet, sen när jag kommer hem ska jag laga mat och sen ska jag läsa heeeela kvällen!
Nu måste jag borsta gaddarna å sminka mig, vi hörs kanske senare idag.
Adios!

Kommentarer
Postat av: linn

jag är hemma antingen 3 elr 6. Ring mig när du slutar så får vi se = )

2009-04-29 @ 08:46:02
URL: http://linsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0