Lördagsfiske :)

Blidde ingen firre för mig idag :( Rickard fick en, pappa två och Hento tre, men jag blev utan!  Lika glad är jag ändå.. Och eftersom Rickard är tokallergisk mot fisk så fick jag döda och rensa hans fångst, det var inte det roligaste, men just därför så kan man ju säga att det är bådas fisk :) Men den lilla stackaren fick nog den mest plågsamma död som finns. Först slog jag den i skallen med en träklubba som man ska, men den dog ju inte helt utan låg och småsprattla när jag skulle ta kroken ur munnen på den, så jag tog i allt jag kunde och bara slet upp kroken så några inälvor och en bit av ryggraden följde med. Ni vill inte träffa på mig när jag är arg kan jag ju bara säga ;P
Jaja, nöjda och glada efter en bra dag, bilder kommer senare!
Nu ska vi åka och handla kött sen hem till päronen och grilla, mumma.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha! Stackars fisk :P

2009-04-26 @ 09:19:38
URL: http://fivrelde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0