Nytt inlägg

Goddagens! Just nu känner jag mig väldigt trött och sliten. Inte lika trött som imorse men snudd på.
Nu är jag ledig ända fram tills på månadg! Skööönt.
Om dom inte ringer in mig akut på fredag, har lite jour kan man säga :)
Hur som haver. Dagen i ord: Hyfsat lugnt på morgonen fram till halv 12 nånting. Vid elva kom det en fiskarfarbror med massa lådor fisk till mig som han hade fått imorse. Dom levde! Lennart brukar ju också komma in med fisk på mornarna men då är det typ en eller två som lever och som jag måste döda, men va fasen idag var det tre lådor med abborrar, säkert 50 st i varje låda + en låda med tre gäddor och alla levde! Känner mig lite som en kallblodig mördare när jag kastar is på dom och slänger in dom i kylrummet. Jag blir lite deppig när jag hör dom sprattla i panik under locken. Hujedamig.
Resten av dagen flöt på som vanligt och nu har jag precis ätit makaroner och köttfärssås, Rickard tycker inte om spaghetti.


Lite bilder från jobbet :)

Nu ska jag vila magen, sen ska jag upp till stallet. Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Annelie

Du gillar inte rubriker va..? :P

2009-04-22 @ 20:10:46
URL: http://fivrelde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0