Onsdag.

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Skönt att sluta lite tidigare idag...
Var på systemet och köpte en whiskey till min farbror som hjälpt mig med bilen, nu ska jag göra pannbiffar och sen lägga mig på soffan och läsa! Och dammsuga lite också, kanske skulle behövas.. :)
Hur som haver. Allt gick bra på jobbet idag, vi fick hem lite varor (döda fiskar denna gång *pjuh*), har vart in rätt mycket kunder. Imorgon jobbar jag med Tanja hela dagen, förmodligen kommer det vara mycket folk.. På fredag är jag ledig och på lördag jobbar jag! Är det fint väder på lördag ska jag ut och fiska efter jobbat, arbetsskadad; jag vet.
Nä, skutt in i köket nu och rulla biffar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0