Räksallad och kviks apelsindryck.

Mmm, har precis ätit upp resterna av min räksallad som som köpte på Ica i Elmsta igår, eller räksallad vet jag inte om det är? Past med räkröra passar bättre. Hur som helst är den grymt god! Och till det ett glas med apelsindryck.

Om ungerfär 10 minuter ska jag bege mig till jobbet. Skönt med en kort dag idag så jag hinner hem och göra kyckling till middag, mums! :) Haha fastän jag är proppmätt från räkröran så längtar jag ändå till middagen, det är jag i ett nötskal!

Och nu måste jag fråga om det är någon som vet varför tv6 visar Cold Case klockan 20 på vardagskvällar istället för Law&Order SVU?!

Jaja, nu ska jag till jobbet!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0