Rubrik.

Good morning. Sitter just nu och äter frukost, ska snart åka till jobbet :)
Idag jobbar jag nog hela dagen själv tror jag. Chefen skulle komma in nu på morgonen och skära upp lite fisk och så, men sen får jag klara mig själv! Det värsta är att mitt snus är slut och alla affärer öppnar vid 9-tiden och då är jag redan på jobbet! Får be Sandra köpa med sig snus när hon kommer till affärn och hälsar på...

Idag efter jobbet tror jag att Limpan & jag ska åka och kolla på våran mosters föööl :D Har sett dom en gång förut och dom är så söta!! Jag blir så himla sugen att ta föl på min häst! Kanske gör det till nästa år...

Nu ska jag borsta tänderna och fixa håret!

Later.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Får komma in och köpa en liten fisk nån dag!

2009-04-15 @ 17:17:04
URL: http://jenast.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vart jobbar du nånstans? så jag vet ifall jag har vägarna förbi vart det nu är någon gång... =D

2009-04-15 @ 19:15:58
URL: http://fivrelde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0