Slapp söndag..

Idag har vart en jäkligt slapp dag. Sov till halv 12 eller liknande, kollade på reprisen av Robinsson, beställde pizza och kollade lite mer på teve. Gårdagen var grymt rolig, men det är aldrig kul att vakna med sådan huvudvärk som jag har idag. Hur som haver. Vi åkte till Sandra igår vid klockan 18, började grilla dirket när vi kom dit. Hade med mig laxkotlett, smarrigt! Och till det grekisk sallad + mitt jordgubbsvin som smakade underbart! :) Blir mer av det i sommar!
Efter maten spelade vi spela och snackade skit. Efter nån timme lämnade vi Herräng och åkte hem till mig där festen fortsatte alldeles för länge. Becka spillde rödvin på sin vitrandiga klänning och jag skulle va snabb att hälla på salt så fläckarna skulle tvättas bort lättare och idag är hela köket fullt med salt. Jag skojar inte, det är överallt! Men kul hade vi, det är huvudsaken.


Söta Becki

Kvällens bästa

Bästaste syster

Tjejorna

Jag och Becka

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Efter maten spelade vi spela", hehe ;D

2009-04-19 @ 22:52:50
Postat av: Emilie

Haha, ja är man bakis så kan man inte hålla koll på allt :P

2009-04-20 @ 09:58:07
Postat av: Becca

tjo bruttan.

Kul att du också har blogg! så jag fick vara med

på ett hörn, fast att bilden inte ser någe vidare snygg ut. ska det inte gå att förstora upp dom? jag hade förbannat skoj den kvällen :) och saltet ja, haha.. vad hände där? sprang runt och skrek och saltet flög, tycker synd om dig som fick städa ;p

2009-04-24 @ 09:55:25
URL: http://rebeccamarialindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0