Slumdog millionaire.

Någon annan som har sett filmen Slumdog millionaire? Om inte, gör det! Så jäklarna bra film alltså!! Det roligaste är når han blir inlåst på dasset när indiens mest kända skådis kommer till stan, haha :) Nä allvarligt, se den!

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Idag ska jag åka till stallet och rida med Sandra :D
Sen ska jag äta middag hos mormor och resten av kvällen ska jag nog bara slappa...

Nu ska jag borsta tänderna, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag såg att din syrra hade sin blogg som status på facebook och där hittade jag din. ah, eller hur. har du msn? vill ha bilder som du tog med =)

2009-04-26 @ 12:19:54
URL: http://rebeccamarialindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0