Söndag, igen.

God morgon!
Skönt med sovmorgon.
Idag är det inte så fint väder ute, men Linn och jag cyklar nog till stallet ändå :)

Igår när vi var där så byggde vi naturhinder på en skogsväg, som vi sen hoppade. Det var så jäkla roligt!
Synd bara att vi var tvugna att riva hindrena innan vi åkte därifrån eftersom det kanske kommer att åka bilar där... Suck. Men vi la dom bara på vägkanten så det blir lättare nästa gång vi ska hoppa där :)

När jag kom hem från stallet var det bara att hoppa in i duschen och sen åkte vi till mamma och pappa och grillade, sååå gott!!


Och årets fösta glas med påskmust! ;)
(Ni missar väl inte hunden som står och tigger i bakrunden??)


Nu ska jag äta frukost. Usch, idag måste jag tvätta också...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linn

haha tjockisMysan :D

2009-04-05 @ 11:25:48
URL: http://linsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0