The day the earth stood still.

Kollade nyss på filmen The day the earth stood still med Rickard. Riktigt bra faktist, man fick sig en liten tankeställare.

Tidigare idag var jag i Elmsta på systers salong och gjorde lite, lite mer slingor :) Innan mig hade hon värsta knäppa tanten som hon permanentade, haha vad vi skrattade åt henne när hon gick därifrån :P

Hur som helst... Nu ska jag och Rickard åka och nattmata hästarna och sen hem och kolla på Mumien Återkomsten.
Imorgon ska jag upp till stallet vid 10 med Becka :D Ska bli skitkul!

Puss & good night!



Kommentarer
Postat av: Becca

Synd att det inte blev av.

föresten så stavas jag med cc :) krya på dig!

2009-04-24 @ 09:57:20
URL: http://rebeccamarialindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0