Tisdag.

Hur fasen kan jag vara trött nu när jag somnade vid 23 igår och vaknar halv 9 idag? Sover jag för mycket? När jag jobbade på gjuteriet, började jag klockan 5 (!) på morgonen och fick därför upp klockan 4, haha skrattretande! Hur som haver... Jag är alltså ingen morgonmännsika längre. Men heller ingen kvällsmänniska. En mitt-på-dagenmänniska tror jag nog passar in på mig :)
Nu ska jag snart äta frukost och sen ge mig av till jobbet. Eftersom cyklen är hemma hos mamma & pappa får jag ta bilen idag... Känns lite onödigt, men så får det bli.
Jahaja. Efter jobbet ska jag hem och laga mat. Prinskörv, potäter och rödbetssallad, mumsigt värre! Sen ska jag tvätta (suck) och vid 7 ska jag upp till stallet och rida + gå med killarna :)



Nu har jag inte tid att skriva mer. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0