Trötter

Nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på teve. Rickard ska till Uppsala ikväll vid 9 och hämta Alex som kommer från Sundsvall med tåg. Dom skulle stanna på den gyllene fågeln på hemvägen och köpa en cheesburgare till mig... Hoppas jag inte sover när dom kommer tillbaka, annars får jag ta med den som lunch imorgon :)
Imorgon kväll blir det lugna puckar här hemma när Rickard är borta. Linn och Sandra ska komma över och kolla på American History X för Linn hade tydligen inte sett den (skandal!).



Hur som haver.. På lördag däremot blir det grillparty hos Sandra, men det berättar jag mer om imorgon och på lördag :P Nu ska jag vila min trötta kropp.

Ha det bra, krams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0