Valpisar :)

Idag var jag och Rickard och kollade på valpar.
Dom var så söta så jag höll på att dö! Så små och mjuka :D





Det bästa är att en är min!!! Ska bara övertala Rickard om att vi ska skaffa hund ;)


Och innan vi åkte och titta på bebisarna storstädade vi faktist hela lägenheten! Skönt att ha det gjort...
Storhandlat har vi också gjort idag. En riktigt bra måndag har det blivit!
Nu om en liten stund ska jag och Linn ut och gå med våran lilla sockerpulla som löper... Väldigt jobbig att rasta eftersom hon är sugen på allt och alla :P


Kåtbocken.

Nu ska jag lägga mig på soffan och vänta på att Linn ska ringa!

So long :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

guuuuud vad söta!!! kär

jag tycker helt klart att du ska skaffa en så kan jag komma och krama på den :D

2009-04-13 @ 21:15:03
URL: http://fivrelde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0