Yes, äntligen!

Wihoo, arbetsintervjun gick asbra! Ska på introduktion nästa vecka. Inget heltidsjobb dock, men jag är glad ändå :)
Andra intervjun har blitt uppskjuten tills imorgon... Vet inte om det är ondödigt att gå på den nu när jag fick första jobbet? Men har jag tur kan jag ta båda och försöka fläta ihop arbetstiderna så det funkar, för man är ju inte dummare än man ser ut ;P Haha...

Nu försöker jag få tag på min kära mor som vägrar svara när jag ringer och ingen vet vart hon är. Jag behöver ju skjuts!! Hatar när min bil inte fungerar... :(
Hoppas hon svarar snart för annars hinner inte Linn färga mitt hår.

Dumma mami...

Jaja, får väl göra lite nytta här hemma så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0