Howdy!

Uu, klockan är tio i åtta en torsdagkväll och jag somnar snart sittandes!
Det är otroligt jobbigt att jobba. Men kul :)
Fast igår var det inte allt för roligt när det regnade. Mina skor blev smocksura.

Nu väntar jag på att Rickardo ska komma hem så vi kan kolla på några avsnitt av Criminal Minds (min nya drog).
Hoppas jag orkar kolla på åtminstonde 3 avsnitt innan John Blund kommer... Har ju faktist sovmorgon imorgon.
Och eftersom jag troligtvis inte kommer att kunna blogga under helgen så kan jag berätta lite nu vad som hända skall:
Fre Jobba 10-18 i järn affären - hem och äta (förmodligen pizza, det var länge sen) - stallet - sova.
Lör Jobba 9-14.30 i järn affären - hem till Titti och måla - till stugan och äta tacos - sova.
Sön Måla klart hos Titti - stallet - hem och titta på Criminal M - sooooova.
Ojoj, vilken otroligt uppbokad helg... Men pengar kommer jag att tjäna ialla fall ;)
Kan ju vara bra eftersom jag och Rickypicky ska köpa WII, hihi.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och försöka tvätta bort all färg. Hur lyckas jag få så mycket färg i håret jämt? Även fast jag har keps...? (Jo, jag är skitsnygg i kepa!!)
Trevlig helg på er mina små pärlor.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hehe, jo mamma tror jag håller på att få det så jag försöker motverka det allt jag kan =)

Älskar också criminal minds... helt kär i Reid haha

2009-08-27 @ 21:33:40
URL: http://ahansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0