Kääääära vänner!

I'm back!
Jaha, hur har ert liv vart under denna långa tid jag har hållt mig borta från bloggandet?
Mitt har bara blivit bättre ;)
Har förmodligen inte berättat för er att jag har nytt jobb?
Kan nu titulera mig som Plankstrykare igen... Haha, min käre farbror sa så.
Jo, men visst. Jag jobbar alltså som målare igen på världens bästa företag, Väddö Måleri.
Trivs utomordentligt bra där. Funtar också på att lämna denna lilla byhåla för en annan by, nämligen Elmsta.
Men en sak i taget, va?

Just för tillfället sitter jag här framför dumburken och har tråkigt. Rickard är och köper ny bil.
Jaaa just det. Det har ni inte heller hört något om va? Nä, hur skulle ni ha gjort det eftersom jag sålde Audin i fredags och jag har ju inte bloggat sedan Jesus Kristus uppstod, typ.
Men hur som helst så är läget så.
En ny bil alltså. Haha, jaha tänker ni. Nytt superjobb, ny superbil.
, en gammal Audi 100 som jag ska ha som pendlar bil. Då behöver jag inte vara så speciellt rädd om den när jag kör rally till/från jobbet :)

Ojoj, blev mycket att läsa här för er nu, inte min mening.
Ska försöka hålla er uppdaterade om mitt liv och börja läsa om ert igen!

Puss på er så länge :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0