Blades, dag 3.

Idag hyrde Linn och jag blades, mycket roligare (och lättare) än vanliga slalomskidor! :) Köpte ett tredagars kort, så nu är det bara 2 dagar kvar i backen.. "/ Hoppas det blir bra väder så man får lite färg i ansiktet!

Igår kväll blev det lite mer än en mintu :P Efter vi hade druckit och bastat här i stugan gick vi vidare till ett ställe som kallas BYGGET. Där blev vi kvar till två, Linn och jag dansade hela tiden, grymt kul! :) Men när vi gick dit halkade jag på en isfläck och slog i låret. Fick inte ont då (eller jag kände inget pga alkoholen) men imorse när jag vaknade hade jag asont! Så ikväll tar jag och Limpan det lite lungt. Rickard och Alex går nog ut ikväll igen. Nu ska vi göra tacos, mmmums! Sen ska vi basta och efter det; kolla på unga mödrar, joey och vänner, allt på kanal fem. Sen blir det nog någon hyrfilm, hihi hela kvällen planerad :)

En kall kram och glada hälsningar från Åre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0