Good morning, snorkråkor...

Usch och blä, hatar att vara förkyld när man vaknar upp och så är hela näsan och halsen (urk) full med snor! Haha, mysigt att veta va?! ;P Jaja, snyter man sig och tar lite nässpray så är man fit for fight igen!


Min räddare i nöden...



Nyss hemkommen från stallet. Red inte idag, måste hålla mig frisk tills på lördag :) Men jag mockade åt nästan alla i stallet, så jag känner att jag har gjort mitt idag..
Lyssnar på Laleh nu och ska snart lägga mig i soffan och kolla på Top modell och Oprah. Haha, mjo, just det.. Arbetslös var det, ja.

Hoppas eran dag blir mer händelserik än min ;)

Kramar


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe jag vet precis hur det känns! Dessa förkylnings tider... Hoppad du blir bättre =)

2009-02-19 @ 10:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0