laleh - otroligt bra!

Har aldrig gillat hennes låtar förut, men fasen, nu tycker jag hon är super! :) Haha, musik som passar mig utmärkt, lite flummig sådär... Lyssna på hennes Bjurö klubb - så otroligt bra! Lyssnar på den dagarna i ända.

Jaja.. Just nu är jag så grymt uttråkad - igen. Väntar på att Vänner ska börja :) Sen går det inget bra på tv ikväll tror jag. Får gå och lägga mig tidigt. Ska upp klockan halv åtta imorgon bitti. Har utsläppet i stallet. Ska ta med mig lite matsäck dit så jag kan vara där ett tag! Tyvärr är det ju rätt tråkit att vara i stallet själv också.. Men nästa vecka har Linn och Sandra sportlov så då kan jag hänga efter dom hela dagarna ;D Haha...

Fick ett mess av Linn tidigare idag som sa att jag ska få lite hårprodukter för brunetter från hennes salong, jippi! Världens bästa syster <3

Nä, nu ska jag kolla på slutet av Joey, innan Vänner börjar.

Ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0