Män som hatar kvinnor.

Idag ska jag fråga runt hos alla jag känner om det är någon som har boken Män som hatar kvinnor. Måste läsa den! Tydligen så var det tre böcker innom samma "serie" så jag måste få tag på alla, innan jag ser filmen på bio (: Någon som vet vad som andra böckerna heter? Pratade med mamma igår och hon sa att hon hade läst dom, men kunde inte komma ihåg vad dom hette... Well, det löser sig nog, sa gubben som sket i vasken.

Planerna för idag är väl typ att jag ska gå och borsta gaddarna nu, sen gå hem till mami o papi för att gå ut med vovsingen (; Sen klockan 2 ska jag hämta Linn i skolan så ska vi åka till stallet. Sen efter det har jag inte bestämt något... Jag, Linn och Sandra ska kolla ut lite kläder som vi ska ha imorgon på båten, tror jag. Och efter det blir det nog bara lugn hemma kväll med älsklingen!

Måste gå, hunden väntar!

Mysan :)


Hörs senare (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0