Scrrrrubs!

Moahah, så jäkla bra program :D haha...

Wiie, vad jag längtar tills imorgon när jag får träffa mina favorittjejer igen!
Ska ha min smurftröja på mig tror jag (ja, den är blå, inga smurfar på dock.)




Nu ska jag koka knasterkorv till mig, steka varm hund till Rickard och sätta in pommes i ugnen, smaskens!

Btw, jag ska jobba i garderoben på en pub på lördag. Haha, fick sådan ångest över alla räkningar tidigare idag så jag gick och frågade runt lite i samhället efter jobb och, som tur var, behövde dom hjälp på lördag! Extra cash är aldrig fel ;)


Puss
!

Kommentarer
Postat av: Linn

min blåa tröja menar du? :P Jag kommer förbi imorgon eller nåt och hämtar alla mina kläder som jag har hos dig sen Åland! ;D

2009-03-03 @ 20:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0