Shake my ass!

Haha, yes det är precis det jag ska göra idag :) Nu, snart ska vi iväg och bowla om det finns bana, sen ska vi hem igen och dricka lite lakritsshots, seen blir det utgång till bygget!


Blev ju som sagt inte mycket skidåkning idag.. Och dessutom var det sista dagen vi kan åka idag... sen på söndag vid nio tio tiden ska vi åka hem. Har vart en jätterolig vecka här, men som man säger; Borta bra men hemma bäst!

Fick också ett samtal från min chef idag som sa att jag är en av dom som blir varslade på mitt jobb :( Det hade jag ju redan räknat ut, men det var ändå tråkigt att få det svart på vitt, om man säger så... Så jag har en månad kvar att jobba om det finns jobb vill säga. Annars får jag va hemma den månaden med betalt.

Jaja, nu ska vi bowla och prata om roligare saker!! :)


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0