Snart klättrar jag på väggarna!!!

Faaan vad värdelöst det är att inte jobba!
Skrev på mina uppsägningspapper för typ två (?) veckor sedan, tror jag. Känns ju bra att dom ville ha kvar mig som ett undantag, men det gick inte facket med på (tack så mycke, inte!) så jag blev varslad ändå ):
Har jobbat lite till och från sen jag skrev på, men eftersom det knappt finns nåt att göra på jobbet så får alla vi varslade gå hemma under uppsägningstiden med fullt betalt. Schysst, kanske nån tycker? Men inte jag! Jag blir tokig av att bara gå hemma. Visst har jag ju stallet att åka till, men där kan jag ju inte vara hela dagarna... Men men. Ska skriva ett cv idag och skicka runt till lite jobb jag har hittat på nätet. Hoppas jag får nåt av dom (:
Men något av det värsta med att bli varslad är ändå att jag inte längre får äta lunch med mina snälla, gulliga arbetskompisar längre. Det är faktist otroligt tråkigt!

Pga denna -depression-, eller vad jag ska kalla det, har jag inte alls känt för at blogga, men idag började det klia lite i fingrarna igen :) Alltid något!

Nu ska jag fixa en kopp té och sätta mig framför tv:n. Vid ett-tiden ska jag köra mormor till affären :)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0