Svinkallt!

Fy faan vad kallt det är idag! Eller egentligen är det bara 12 minusgrader, men det blåser som fasen. Linn  och jag gick till backen vid kvart i elva och åkte ett åk, då höll vi på att frysa ihjäl så vi gick hem igen :P Så nu sitter vi här och kollar på dumburken.. Sa väl städa lite snart, det blir en svinstia när man bor med två killar alltså!

Igår kväll var vi på bygget igen.Grymt kul :D Förra gången vi var dit var Linn och jag bara på det nedre dansgolvet men igår gick vi upp till det andra, där vi hade hört att dom bara spelade techno, men det gjorde dom inte! Nej, dom spelade schlager och pop, precis våran musikstil ;P Så vi dansade från 23 till 02.00 ungefär, sen blev det nattkäk på MAX. Men innan vi gick upp och dansade, så måste jag bara berätta att "Snygg-Erik" spelade. Egentligen skulle väl Danny sjunga men han var tydligen sjuk så då hoppade Erik Segersted in istället :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra än. Jag vill bowla igen (jag vann igår), men det vill nog inte dom andra... Så det blir förmodligen bygget igen. Sen vet jag inte om Takida ska uppträda ikväll eller imorgon.. Det får man ju inte missa! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0