Torsdag, jag börjar bli bättre!

Hehe, japp dewt är faktist sant, jag börjar få kontroll på bladesen nu :) Linn och jag hamnade av misstag i en röd backe och vi tog oss ner utan problem, fast det gick inte särskilt fort kan jag påstå :P Men när vi åkte dom blåa backarna, då jäklar gick det undan! :D Nästa gång jag åker till fjällen ska jag köpa liftkort för hela veckan.

Just nu har en propp gått inne på toan så det är kolsvart där.. Och det finns ingen ny propp att sätta i (eller vad man nu gör) så jag vet inte om vi måste basta i mörker nu..?

Får väl ta en powernap medan killarna fixar lyset, sen ska vi dricka öl/cider och lakritsshots ;D

Snöiga hälsningar...

(Har blivit mobbad hela dagen för att Snygg-Erik är i Åre, för i somras när jag såg honom i Sundsvall så var jag tvungen att krama honom, haha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0