Analysera mera.

Hihi, tokrolig film! Har sett den en gång förut, men aldrig slutet. Någon annan som såg den på kanal 5 igår?? :)

Igår när jag kom hem från jobbet sov jag från kl två till fyra, otroligt skönt! Det tar på krafterna att gå upp kl fyra på morgonen :P Men idag känner jag mej helt utvilad!

Nu ska jag äta frukost, ringa och väcka Linn & Sandra, sen åka till stallet. Har inte blivit någon ridning dom 2 senaste dagarna, pga trötthet och dåligt väder :( Men idag är det hyfsat väder och, som sagt, jag är väldigt utvilad ;P

Har inga speciella planer för kvällen just nu, tvätt-tid från 16.00 iaf, sen får vi se vad som händer!

Kramis


Kommentarer
Postat av: Anonym

Njaa... vet inte om jag tycker den är så jättebra!! Kollade på lets dance istället :D

2009-01-10 @ 15:37:23
Postat av: Emilie

Ja, men om jag inte tar fel så började filmen på femman när Let´s Dance slutade? :)

2009-01-10 @ 15:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0