bloggabstinens!

Har inte kunnat blogga på 3-4 dagar nu för att Rickard har haft datorn hos en kompis och lanat.
När datorn är hemma varje dag så känner jag ibland inte alltid för att blogga, men nu när jag inte har haft möjlighet har jag verkligen känt ett bloggsug :P Men nu är den äntligen hemma igen!

Jaha, då kan jag väl berätta lite kort om mina tre arbetsdagar. Grymtskönt att börja lite lätt med en tredagarsvecka :)
Men eftersom ugnarna inte har varti på har det varit så jävla kallt! Vi har fått ha mössa och jacka + eldat i tunnor för att hålla värme, haha jo det är sant!
Inte så konstigt att jag är förkyld nu.

(Lite dålig bild tyvärr, men på det här sättet blev vi varma..)

Och i tisdags skulle Rickard hämta mej på jobbet, så jag ringde honom kl 15 och sa att han kunde åka då, eftersom jag slutar kl 15.15 och skulle duscha hemma den dagen. "Javisst" sa han, men jag hörde att han var nyvaken för av att han hade lanat hela natten, så jag sa att han verkligen skulle åka på en gång så han inte skulle somna om. Vad tror ni han gjorde?! Haha, han somnade om! Herräng är faktist stor om man ska gå genom det!! Fick gå till en kompis mamma utanför och låna telefon där eftersom jag inte hade någon mobil. Och då vaknade han faktist på riktigt :)

Nu ska jag gå och kolla på How I met your mother. Hörs imorrn, det lovar jag ;P

Kram!

Kommentarer
Postat av: ulla

Jag älskar din blogg! du verkar ha ett så roligt liv! You go girl!!!

2009-01-09 @ 22:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0